ID oznaka članka : 00155218 / Posljednja izmjena : 25/01/2019

Treba mi pomoć s My Sony računom ili registracijom proizvoda u MySony računu

Primjenjivi proizvodi i kategorije navedenog članka

Na ovoj stranici možete pronaći informacije o računu MySony i jednostavnije riješiti probleme u vezi s registracijom proizvoda i svojim računom.

Račun

Proizvodi

 


Račun

Problemi s prijavom: Ne mogu pristupiti računu

Ako ne možete pristupiti računu, provjerite sljedeće

  • pravilno ste unijeli adresu e-pošte
  • ako je adresa e-pošte ispravna, ali se ne možete sjetiti lozinke, upotrijebite funkciju Forgot your password (Zaboravili ste lozinku).
    Kako biste ponovno postavili lozinku, morate unijeti datum rođenja.

 

Moj račun je zaključan

Ako pokušaj prijave ne uspije 11 puta, vaš će se račun zaključati na 120 minuta.
Nakon tog razdoblja možete pokušati ponovno.  

  • Provjerite da vas tipke „Caps Lock“ ili „Num Lock“ na tipkovnici ne sprječavaju u pravilnom unošenju lozinke.
  • Možete pokušati ponovno postaviti svoju lozinku nakon 120 minuta koristeći se značajkom Forgot your password (Zaboravili ste lozinku).

MySony zaslon za prijavu

Želim ažurirati račun

Za ažuriranje e-pošte ili adrese:

  1. Prijavite se na MySony račun
  2. Idite na My Account Details (Pojedinosti o mom računu) 
  3. Ažurirajte željena polja

 

Mogu li promijeniti lozinku?

Postupak promjene lozinke:

  1. Prijavite se na MySony račun
  2. Idite na My Account Details (Pojedinosti o mom računu) 
  3. Spustite se do odjeljka Change my password (Promjena moje lozinke) i pritisnite gumb Update (Ažuriraj)
  4. Unesite trenutačnu i novu lozinku
  5. Potvrdite klikom na Save (Spremi)

 

Želim izbrisati račun

Bit će nam žao ako odete, ali možete izbrisati račun slijedeći korake u nastavku:

  1. Prijavite se na MySony račun
  2. Kliknite My Account Details (Pojedinosti o mom računu) 
  3. Pomičite se prema dolje sve do dna stranice i odaberite opciju Remove account (Ukloni račun)

 

Proizvodi

Što ako ne mogu naći proizvod koji želim registrirati?

  1. Najprije provjerite je li proizvod koji želite registrirati proizvod tvrtke Sony Electronic. Ako imate uređaj Sony Mobile (Xperia) ili Sony professional proizvod, trebali biste posjetiti jedno od sljedećih web-mjesta:
  2. Ako ste sigurni da posjedujete proizvod tvrtke Sony Electronics i ručno ste unijeli ime proizvoda, ali svejedno ga ne možete pronaći, probajte ga pronaći preko padajućeg izbornika.
  3. Ako prve dvije mogućnosti ne pomažu, proizvod možda nije registriran u našoj bazi podataka. Kontaktirajte nas kako bismo to potvrdili.

 

Na koji način mogu ažurirati ili ukloniti proizvod?

Za ažuriranje ili uklanjanje proizvoda postupite na sljedeći način:

  1. Prijavite se na MySony račun
  2. Idite na My products (Moji proizvodi) i odaberite povezani proizvod
  3. Pritisnite Change product registration details (Promjena pojedinosti o registraciji proizvoda) ili Remove from this list (Ukloni s ovog popisa)

 

Ne mogu se registrirati jer web-mjesto ne prihvaća moj serijski broj

Na sreću, polje za serijski broj nije obavezno pa možete nastaviti bez njega.

Ako niste sigurni gdje možete pronaći serijski broj, pogledajte stranicu pomoći. Na njoj je prikazano gdje možete pronaći model i serijski broj proizvoda.

 

Na koji način mogu provjeriti je li registracija proizvoda uspješno izvršena?

  1. Idite na karticu „My products” (Moji proizvodi)
  2. Provjerite je li proizvod dostupan.
  3. Ako nije dostupan ili ažuriran, pokušajte registrirati proizvod ili ponovno provedite ažuriranje.
    Ako i dalje ne možete registrirati proizvod, kontaktirajte nas.