ID oznaka članka : 00223169 / Posljednja izmjena : 27/06/2019

Usluga oporavka podataka

    Imate problema s medijima? Slučajno ste ostali bez podataka?Besplatna usluga oporavka podataka tvrtke Sony

    Sony stiže upomoć. Budući da razumijemo koliko stručnjacima sadržaj može biti važan, mi u tvrtki Sony posvećeni smo sigurnosti vaših podataka. Ako imate problema, isprobajte našu uslugu oporavka pokvarenih proizvoda i podataka.

     

    Kako usluga oporavka pokvarenih proizvoda i podataka funkcionira?
     

    1. Jamstvo: provjerite je li vaš proizvod obuhvaćen jamstvom – obratite se distributeru ili prodavaču ako niste sigurni.
       
    2. ​​Pošaljite poruku e-pošte našem Centru za korisničke informacije s pojedinostima problema na koje nailazite. Navedite državu u kojoj boravite.
      Naša će vas služba voditi korak-po-korak kroz postupak kroz koji morate proći. Obratite nam se ovdje. 
      Savjet: morat ćemo vidjeti originalni dokaz o kupnji (račun) za svaki obuhvaćeni proizvod, pa uštedite vrijeme tako da skenirate račun i priložite ga poruci e-pošte.
       
    3. Zamjena i oporavak: Sony će zamijeniti vaš proizvod pod jamstvom, a naši će stručnjaci pokušati oporaviti vaše podatke. Upotrijebit ćemo sve sustave i tehnike koje su nam dostupne kako bismo povećali šansu za oporavak izgubljenog sadržaja. Ipak, oporavak podataka ne možemo jamčiti.
      Objasnit ćemo postupak: 

      1. Vi nam pošaljete karticu/uređaj na oporavak. 

      2. Naše osoblje pokuša oporaviti podatke na toj kartici/uređaju. 

      3. Ako oporavak podataka uspije, na kartici/uređaju potraže se potencijalni problemi. 
        Ako je analiza pozitivna, naše osoblje prenosi oporavljene podatke natrag na originalnu karticu/uređaj koji radi.

      4. Ako kartica/uređaj više ne radi, oporavljeni podaci prenijet će se na novu karticu. 

      5. Ako oporavak ne uspije, obavijestit ćemo vas i zajedno razmotriti sljedeće korake. Možda ćete htjeti isprobati druge opcije. Umjesto toga možemo nastaviti s testiranjem kartice/uređaja ili vratiti vam
        ga netaknutog. 

      6. Konačno, uz vaš pristanak možemo u potpunosti testirati karticu/uređaj: nakon izvođenja dijagnostičkog testa pokrenut ćemo memorijske ćelije kartice/uređaja. No to znači da pokušaj oporavka podataka više neće biti moguć.
         

     

    Koliko ta usluga košta? 

    Za korištenje naše usluge oporavka podataka platit ćete samo troškove slanja proizvoda u tvrtku Sony u Belgiji. Sony pokriva sve ostale troškove: zamjenu, oporavak i ponovno slanje proizvoda. 

     

    Koji proizvodi ispunjavaju uvjete za uslugu oporavka podataka?

    • Prenosivi uređaji za pohranu: Oporavak podataka moguć je samo ako je osnovni (interni) tvrdi disk u redu.
    • Profesionalni RAID disk: Oporavak podataka moguć je samo ako je osnovni (interni) tvrdi disk u redu i upotrijebljena je konfiguracija "RAID1" 
     
    KategorijaPrenosivi uređaji za pohranuProfesionalni RAID diskProfesionalni SSD diskSerija XQD GSerija XQD M
    Naziv modelaPSZ-HA1PSZ-RA4TSV-GS48QD-G32EQD-M32A
    PSZ-HA2PSZ-RA6TSV-GS96QD-G64EQD-M64A
    PSZ-HC1TPSZ-RA8TSV-MGS50QD-G120FQD-M128A
    PSZ-HC2TPSZ-RA12TSV-MGS1TQD-G240F 
    PSZ-HB1T SV-MGS2T  
    PSZ-HB2T    

     

    KategorijaSxS PRO+SxS-1CFastSDVanjski SSD
    Naziv modelaSBP-64ESBS-32G1CCAT-G32SF-G32SL-EG2
    SBP-128ESBS-64G1CCAT-G64SF-G64SF-EG5
    SBP-256ESBS-128G1CCAT-G128SF-G128SL-EG1
       SF-G32T 
       SF-G64T 
       SF-G128T