Dobro došli u svoj račun

Prilagodite svoj doživljaj

Zašto stvoriti račun?

  • Posebne ponude
    Budite u toku sa najnovijim ponudama
  • Vaši proizvodi
    Primajte redovita ažuriranja o proizvodima
  • Podrška
    Opširna korisnička podrška
  • Učenje i uživanje
    Sudjelujte u raspravama sa zajednicom
 
 

Povezani računi za usluge iz grupacije Sony

Ako povežete svoje račune, većem broju mrežnih usluga iz grupacije Sony moći ćete pristupati istim podacima za prijavu.

Zatvori
Povezani računi za usluge tvrtke Sony
Zašto povezati račune?

  • Moći ćete pristupati većem broju mrežnih usluga grupacije Sony koristeći iste podatke za prijavu (adresu e-pošte i lozinku)
  • Sve svoje račune moći ćete brzo i jednostavno ažurirati podacima iz svojeg računa koji se sinkroniziraju među svim povezanim računima

  • Koje račune možete povezati?

    Možete povezati svoje račune za sljedeće mrežne usluge grupacije Sony:

    Usluge koje pruža tvrtka Sony Europe

  • My Sony
  • Zajednica

  • Usluge koje pružaju druge tvrtke grupacije Sony:

  • Xperia Lounge
  • Xperia Store
  • Xperia Care
  • My Support
  • SonyMobile.com
  • MyAccount
  • Developer World

  • Kako biste mogli povezati račune, adresa e-pošte registrirana za svaki račun mora biti ista.

    Osnovni podaci vašeg računa sinkronizirat će se

    Sljedeći podaci sinkronizirat će se među povezanim računima:
  • ID za prijavu (adresa e-pošte)
  • Lozinka
  • Datum rođenja
  • Država/regija stanovanja
  • Ime
  • Spol
  • Željeni jezik
  • Adresa
  • Telefonski broj
  • Sigurnosno pitanje
  • Sigurnosni odgovor

  • Kako biste promijenili podatke računa, samo ih jednom promijenite i svi povezani računi automatski će se ažurirati.

    Kako povezati postojeće račune?
    Kada se prvi put prijavite na račun za neku od navedenih usluga grupacije Sony, od vas će se zatražiti da ga nadogradite. Prije dovršetka nadogradnje možda ćete trebati dati neke dodatne informacije. Nakon nadogradnje računa, ako se prijavite na račun radi pristupa nekoj od drugih navedenih usluga, zatražit će se da povežete dva računa (pod uvjetom da računi imaju istu adresu e-pošte). Provjerit ćemo jesu li vaši osnovni podaci računa jednaki. Ako nisu, od vas će se zatražiti da odaberete aktualne podatke prije povezivanja računa.

    Kako koristiti sinkronizirane podatke za prijavu radi pristupa drugoj usluzi grupacije Sony?

    Ako imate nadograđeni račun (ili nekoliko povezanih računa), možete koristiti samo jednu kombinaciju podataka za prijavu kako biste lako pristupili bilo kojoj usluzi grupacije Sony. Prilikom prve prijave zatražit će se ispunjavanje kratkog obrasca za registraciju računa. Vaši osnovni podaci o računu automatski će se dohvatiti iz postojećeg nadograđenog računa (ili povezanih računa), tako da te podatke ne morate ponovo unositi. Možda će se zatražiti i unos dodatnih informacija kako bi se dovršila registracija.

    Nakon dovršetka registracije računa moći ćete pregledati i promijeniti osnovne podatke računa.

    Koja tvrtka iz grupacije Sony kontrolira moje povezane račune?

    Tvrtka iz grupacije Sony koja upravlja pojedinačnom uslugom kojoj pristupate nastavit će kontrolirati vaš račun za tu uslugu (kao i sve podatke prikupljene prilikom upotrebe te usluge) Ako želite iskoristiti bilo koje pravo za osobne podatke (kao što je vaše pravo pristupa) povezano s određenim računom, morate kontaktirati odgovarajuću tvrtku iz grupacije Sony koja upravlja tim računom koristeći podatke navedene u njezinim pravilima privatnosti.