Prijeđi na sadržaj

Sony i okoliš

Nastojimo negativan utjecaj na okoliš svesti na nulu

Ekološke značajke u proizvodima tvrtke Sony

U tvrtki Sony uvijek nastojimo smanjiti negativan utjecaj na okoliš širokog asortimana naših proizvoda. Ta nastojanja vide se u kompaktnom, laganom i energetski učinkovitom dizajnu koji smanjuje nepotrebno trošenje resursa i energije, kao i u našoj predanosti upotrebi recikliranih materijala. 

Prava ušteda energije za virtualni svijet

PlayStation® omogućuje iskušavanje sjajnih novih svjetova zahvaljujući vrhunskim radnim značajkama. U stvarnom je svijetu potreba za smanjenjem negativnog utjecaja na okoliš sve veća. Zavirite i saznate kako Sony radi na uštedi energije i resursa.

Očuvanje resursa koje zvuči dobro

Mobilni proizvodi revolucionariziraju živote i poslove ljudi i pružaju bolji pogled na budućnost putem inovativnih funkcija i dizajna. Xperia™ Ear jedan je od tih snažnih alata. Saznajte kako je nastala ravnoteža proširenja tržišta i ekološke osviještenosti.

Pogledajte više proizvoda tvrtke Sony s ekološkim značajkama

Ekološka tehnologija tvrtke Sony

U tvrtki Sony razvijamo ekološke tehnologije kako bismo smanjili svoj utjecaj na okoliš.

SORPLAS™ tvrtke Sony za recikliranje plastike

Reciklirana plastika tvrtke Sony za održivost

SORPLAS™ koristi do 99 % recikliranih materijala

SORPLAS™ smo razvili kako bismo doprinijeli uspostavi održivog društva.

Recikliranje i bolji doživljaj slušanja

Povećanje korištenja reciklirane plastike dio je ekološkog plana tvrtke Sony za ukidanje negativnog utjecaja na okoliš. Sony predstavlja novu recikliranu plastiku koja pridonosi daljnjem korištenju recikliranog materijala u audioproizvodima pružajući vrhunsku kvalitetu zvuka.

Reciklirana plastika: dio vaše glazbe

Ekološke aktivnosti tvrtke Sony diljem svijeta

Svaka tvrtka diljem svijeta unutar Sony grupe sudjeluje u ekološkima aktivnostima prilagođenim lokalnoj zajednici.

Najnoviji dio serije ekoloških događaja koje tvrtka Sony održava u Kini.

Kina

Sonyjevi zaposlenici u Kini pomažu u uklanjanju invazivne vrste.

Promicanje upotrebe bioloških gnojiva.

Pan Asia

Sony India podržava agrošumarski projekt "Drveće za život".

Promicanje recikliranja televizora putem kampanje "Korak prema kvalitetnijoj slici" u Meksiku.

Južna Amerika

Promicanje recikliranja televizora putem kampanje "Korak prema kvalitetnijoj slici" u Meksiku.

Sony je prepoznat kao vodeća tvrtka u upravljanju vodenim resursima u globalnom izvješću o vodi CDP-a iz 2016.

Japan / Istočna Azija

Više od 15 000 posjetitelja reciklažnog postrojenja Green Cycle.

SPE je pobjednik na dodjeli nagrada ekoloških medija 2016.

Sjeverna Amerika

SPE je pobjednik na dodjeli nagrada ekoloških medija 2016.

Nagrada Green Business of the Year Award u 2015. godini.

Europa

Nagrada Green Business of the Year Award u 2015. godini.

Videozapisi ekoloških aktivnosti tvrtke Sony

Angry Birds – međunarodni dan sreće

U znak podrške međunarodnom danu sreće koji su osmislili Ujedinjeni narodi, Sony Pictures i inicijativa Angry Birds promoviraju sretan planet i potiču na djelovanje u svrhu smanjenja klimatskih promjena.

Poruka izvršnog direktora

Ubrzavamo svoje ekološke inicijative dok se krećemo ka sljedećoj fazi

Ekološke inicijative jedna su od najvažnijih tema tvrtke Sony u današnje vrijeme u kojem je briga o okolišu od strane tvrtki jedan od standarda po kojima kupci biraju prilikom kupnje proizvoda.

Sony kontinuirano promovira ekološke aktivnosti na temelju svog ekološkog plana "Put ka potpunom smanjenju" kojemu je cilj utjecaj na okoliš svesti na nulu. Kako bismo ubrzali svoje ekološke aktivnosti, sada smo osmislili ekološke ciljeve "Ekološko upravljanje 2020" (godina ostvarenja 2020.). Kako se krećemo ka ostvarenju tih ciljeva, cijela grupa, uključujući odjel za zabavu, uz odjel za elektroniku, najbolje će iskoristiti individualne snage u provođenju tih aktivnosti.

Sony grupa sada je prešla u novu fazu ekoloških aktivnosti. Tvrtka Sony predana je ne samo ponudi proizvoda, usluga i sadržaja koji pružaju uzbudljive korisničke doživljaje, nadahnjujući i zadovoljavajući znatiželju korisnika diljem svijeta, nego i ostvarenju ciljeva za potpuno smanjenje negativnog utjecaja na okoliš kroz poslovne aktivnosti i naš ekološki plan "Put ka potpunom smanjenju".

Potpis Kazua Hiraija

Kazuo Hirai

Predsjednik i glavni izvršni direktor, vršitelj dužnosti poslovnog direktora, Sony Corporation

Put do NULE

Plan tvrtke Sony za zaštitu okoliša

Tvrtke iz grupacije Sony podržavaju provedbu našeg plana za zaštitu okoliša "Road to Zero" čiji je krajnji cilj potpuno smanjenje negativnog utjecaja na okoliš. Pojedinosti plana dostupne su na posebnom web-mjestu.

Reflektor

Istaknuta izvješća o bitnim ekološkim inicijativama tvrtke Sony.

CSR IZVJEŠĆE ZA 2015.

CSR izvješćivanje

CSR izvješće koje opisuje ključne CSR aktivnosti tvrtke Sony.

Regulatorne i druge informacije za vašu državu

Saznajte regulatorne informacije svoje države koje su relevantne za proizvode tvrtke Sony.