ID oznaka članka : 00282996 / Posljednja izmjena : 01/03/2023Ispis

Mobilna aplikacija TV Channel Editor for BRAVIA: uredite svoj popis kanala televizora s pametnog telefona!

    Kako biste provjerili podržava li vaš model televizora mobilnu aplikaciju, proširite odjeljak „Applicable Products and Categories of This Article” (Primjenjivi proizvodi i kategorije ovog članka) na vrhu desne strane ovog članka.

    Dostupnost u državama za aplikaciju TV Channel Editor for Bravia


    Što je mobilna aplikacija TV Channel Editor for BRAVIA i gdje je mogu preuzeti?

    Mobilna aplikacija TV Channel Editor for BRAVIA tvrtke Sony’ omogućava vam da upotrebljavate svoj telefon za uređivanje, raspoređivanje i organizaciju svih vaših satelitskih ili kabelskih kanala na televiziji. Sad možete prerasporediti, preimenovati ili obrisati TV kanale s pomoću nekoliko dodira na vašem pametnom telefonu!

    Mobilna aplikacija TV Channel Editor for BRAVIA dostupna je na mobilnim uređajima sa sustavom Android OS i uskoro će biti dostupna na sustavu iOS.

    Pritisnite odgovarajući gumb u nastavku kako biste preuzeli mobilnu aplikaciju TV Channel Editor for BRAVIA za sustav Android ili iOS (iOS gumb će uskoro biti dostupan).
    Aplikacija TV Channel Editor for BRAVIA na usluzi Google Play

    Kako upotrebljavati mobilnu aplikaciju TV Channel Editor for BRAVIA

    1. korak: Povežite mobilnu aplikaciju na svoj televizor

    2. korak: Upotrijebite mobilnu aplikaciju kako biste uredili popis kanala televizora


    Često postavljana pitanja o mobilnoj aplikaciji TV Channel Editor for BRAVIA

    Imam više popisa kanala. Mogu li svaki urediti?

    Instalirani profili emitiranog sadržaja pojavljuju se u mobilnoj aplikaciji pod zasebnim karticama. Na primjer, možete imati zasebnu karticu za svoje satelitske i kabelske/zemaljske kanale, kako je prikazano na snimci zaslon u nastavku. Možete prebacivati kartice kako biste uredili određeni popis kanala. Sve će se promjene spremiti kad izađete iz aplikacije.

    Kartice satelitski i kabelski u aplikaciji


    Problemi s povezivanjem: “Obustavljeno uređivanje kanala” ili “Izgubljena veza” u aplikaciji

    Ako zaslon prikazuje poruke: “Connection to TV name failed”, “Channel editing suspended” ili “Connection lost” (Povezivanje na naziv televizora nije uspješno, Obustavljeno uređivanje kanala ili Izgubljena veza) na pametnom telefonu, provjerite sljedeće:

    • Model televizora podržava aplikaciju TV Channel Editor for BRAVIA. Pogledajte primjenjive modela na vrhu članka u odjeljku ‘Applicable Products and Categories of This Article’ (Primjenjivi proizvodi i kategorije ovog članka).
    • Otvorili ste sljedeću postavku na svojem televizoru odlaskom na [Settings] à [Channels] à [Channel list edit from mobile device] (Postavke > Kanali > Uređivanje popisa kanala s mobilnog uređaja). Slijedili ste upute na zaslonu za povezivanje televizora s mobilnom aplikacijom i ostavili zaslon „You are connected” (Povezani ste) aktivnim na televizoru dok ste rukovali mobilnom aplikacijom. U suprotnom mobilna aplikacija će prikazati zaslon “Channel Editing Suspended” (Obustavljeno uređivanje kanala).
    • Bluetooth je omogućen na pametnom telefonu.
    • Lokacija je omogućena na pametnom telefonu.
    • Vaš je pametni telefon unutar 10 metara od televizora.

    Zašto se popis kanala promijeni kad se aplikacija ne odražava u vodiču televizora / elektroničkom vodiču kroz programe?

    Promjene koje ste proveli u aplikaciji TV Channel Editor for BRAVIA trebale bi se normalno pojaviti u vodiču televizora / elektroničkom vodiču kroz programe (EPG) odmah nakon što ste ih’potvrdili. Međutim, ponekad je potrebno određeno vrijeme da se popis kanala ažurira. Pričekajte i ponovno provjerite kasnije.


    Zašto je mobilnoj aplikaciji potrebno dopuštenje za lokaciju?

    Aplikacija upotrebljava Bluetooth vezu za povezivanje na televizor i većina verzija sustava OS na tržištu zahtijeva da korisnik omogući lokaciju za Bluetooth kako bi radila.